Tuesday, May 29, 2007

neden bu sayfaya gerek duyuldu?

selamun aleykum

kardesler arkadaslar

bu sayfaya neden mi gerek duyduk?

bundan uc dort yil once ben kizima kuran harflerini ogreteyim, nasil olsa latince harflerini ogretmenlerinden ogrenecek diye, internetten bu harfleri nese ile boyama yaparak oyun ile ogrenecegi sayfalar aradim, baktim ki latin harfleri ile alakali cok guzel sayfalar var , ama arapca icin nafile aramalarim.

simdi kizim buyudu. alti bucuk yasinda.

su siralar bes alti minik ogrencim var .onlar icin baktim baya materyalim birikmis, sizlerle paylasayim ki , siz de evde coluk cocugunuza ogretin istedim

sayfalarla alakali sorular olursa yardimci olayim insallah

dua ile


3 comments:

cile said...

aleykum selam... allah razı olsun... en hayırlı insan... diğer insana en faydalı olandır...

katre said...

INSALLAH SAYFAMIZ COCUKLARIMIZA VE ANNELERINE BIR YARDIM OLUR
DUA ILE

Esma said...

ellerinize saglik, benim kizim henuz bir bucuk yasinda ama cocuklari olan arkadaslara tavsiye ettim blogunuza bakmalarini. Insallah hayirlara vesile olsun..